Co powinna zawierać dobra strona internetowa?

strona internetowa otworzona na komputerze

Strona internetowa to podstawowa wizytówka Twojej firmy w Internecie. Nawet jeśli Twoi Klienci są stali i nie szukają Twojej firmy w Google, strona www jest idealnym miejscem na atrakcyjną wizualnie prezentację i promocję twojej działalności. Wiele osób pyta: po co mi strona www w dobie rozkwitających i rozwijających się mediów społecznościowych?

Strony internetowe od lat zmieniają się. Chodzi oczywiście o rozwój technologii i nowe możliwości jeśli chodzi o prezentowanie atrakcyjnych treści. W ostatnich latach na popularności zyskują portale społecznościowe jak Facebook, Twitter czy YouTube. To bardzo ważne narzędzie jeśli chodzi o marketing online, jednak w stosunku do strony www należy je traktować jako narzędzie dodatkowe, a nie zastępujące witrynę www. Dlaczego?

Profil w social mediach nie jest Twoją własnością

Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę, że profil w jakimkolwiek medium społecznościowym jest własnością nie Twoją, a właściciela całego portalu. Przecież nie możemy wykluczyć scenariusza, w którym portal z dnia na dzień przestaje istnieć. Jest to co prawda mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe. Wraz z tym momentem, znikają z niego wszystkie treści, także Twoje. Ze stroną internetową jest inaczej. Mimo, że domenę i hosting zazwyczaj wynajmujemy, są one zabezpieczony w odpowiedni sposób tak, by dane na niej zawarte nie mogły przepaść.

Dobra strona internetowa czyli jaka?

Dobra strona internetowa to taka, która pozwala odwiedzającym na szybkie i jak najbardziej komfortowe przeglądanie najważniejszych informacji. Oczywiście. Strona www może być zarówno prostą firmową wizytówką, forum dyskusyjnym, sklepem internetowym czy portalem informacyjnym. Ważne, by każda spełniała swoje funkcje w jak najlepszy i najbardziej przystępny sposób. Jak tego dokonać? Dobra strona internetowa powinna być wykonywana przez specjalistów. Najlepiej wybrać doświadczoną i uznaną firmę. Tego typu firmy od lat widzą postęp technologiczny i potrafią doskonale dostosować rozwiązania do potrzeb rynku i przede wszystkim użytkowników.

Pozycjonowanie – co to jest?

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór działań, które mają naszą stronę internetową doprowadzić do jak najwyższych pozycjo w Google na ustalone wcześniej frazy kluczowe. To tak naprawdę zarówno optymalizacja treści na stronie jak i poza nią, jak i pozyskiwanie linków zewnętrznych. Dobrą praktyką jest powierzenie stworzenia strony www jak i procesu pozycjonowania tej samej firmie. Działania są w tym momencie spójne i z pewnością szybciej mogą doprowadzić do pozytywnego efektu końcowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.