Magia pakowania, burger najlepszym w mundurku

Pysznie wyglądający burger

Planujesz założyć własny biznes w branży gastronomicznej? Prowadzisz restaurację z fast foodem? A może planujesz otworzyć food trucka i nie wiesz, jakie opakowanie wybrać? Nieważne, jaka jest przyczyna, te kilka wskazówek ułatwi Ci zadanie!

Profesjonalnie i z pomysłem? Tak, to możliwe!

Może się wydawać, że przy prowadzeniu lokalu gastronomicznego, niezależnie od tego, czy jest to zaledwie mała budka z jedzeniem, food truck czy większa restauracja, powinno się skupiać głównie na przygotowywaniu dobrego jedzenia i zachowaniu czystości. Nie można jednak zaprzeczyć, że zarówno sposób podania potraw, jak i ich prezentacja stanowi dla klientów ogromne znaczenie. Serwując jedzenie na miejscu, tak jak i na wynos, warto zadbać o to, żeby każdy szczegół był dopracowany. Nawet sprzedając fast food, taki jak hamburger, frytki czy pizzę, warto pamiętać, że dla klienta liczy się nie tylko to, jak zamówienie zostało serwowane, ale i na czym zostanie podane. Nie zawsze jest możliwość używania tacek wielorazowych czy talerzy. Opakowania jednorazowe stanowią opcję nie tylko wygodniejszą, ale też o wiele bardziej poręczną. Wybierając te najlepsze opakowania na burgery, należy podjąć kilka decyzji, żeby jak najlepiej wpasować się w oczekiwania i potrzeby klientów.

Zapakuj, ale porządnie

Znasz swoich klientów? Wiesz, czy zamówione jedzenie zabiorą ze sobą do domu, na wynos, czy zjedzą przy stolikach, na miejscu? W takim razie dobrze wiesz, jakie opakowanie najlepiej sprosta ich oczekiwaniom. Potrzebują opakowania, które będzie trzymało zamówienie w jednym kawałku, czy takiego, które wytrzyma dłuższą trasę? Od odpowiedzi na to pytanie zależy, na jaką jakość papieru należy się zdecydować i jaką gramaturę powinien posiadać.

Decydując się na grubsze pudełko, oferujesz klientowi większą wygodę w trakcie przemieszczania się, hamburger jest zabezpieczony przed zgnieceniem, a sam karton stanowi warstwę termoizolacyjną. Opakowanie na burgery może służyć jednocześnie jako tacka, zarówno na kanapkę, jak i na frytki, które można, po otwarciu go, ustawić na jego wieczku. Rozmiar i wielkość opakowania oczywiście trzeba dostosować do serwowanych porcji, im większe zamówienie, tym większy powinien być pakunek.

Pudełko czy papier, w który zostanie zawinięte zamówienie, jest bezcenną powierzchnią marketingową, którą warto wykorzystać przy promowaniu swojej firmy. Zarówno logo, jak i nazwa firmy, która się na nim znajdzie, będzie nie tylko stałym klientom przypominać o miejscu, w którym zjedli pyszny fast food, ale także pokazywać potencjalnym klientom, że to miejsce, które warto odwiedzić. Niezależnie od tego, gdzie zostaną zabrane posiłki na wynos, zostaną zaprezentowane światu jako kuszące przekąski. Zapach smacznego zamówienia będzie kojarzyć się z logo przedstawionym na nim, więc następnym razem, kiedy przyjdzie klientom ochota na coś dobrze wypieczonego, wrócą właśnie do Twojej restauracji! Nie rezygnuj z takiej okazji, pokaż się z najlepszej strony.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.