Canvas czy frontlit. Jak wykorzystać te materiały do dekoracji przestrzeni biurowej?

Druk na płótnie do dekoracji przestrzeni biurowej

Zarówno druk na płótnie canvas jak i druk na tkaninie frontlit znajduje szerokie zastosowanie w reklamie indoor. I nie chodzi tu tylko o powierzchnie wystawiennicze czy handlowe. Nudne, schematyczne biura także odchodzą do lamusa, ustępując miejsca nowoczesnym przestrzeniom, które przyciągają pracowników oraz klientów. W jaki sposób można wykorzystać druk na płótnie canvas i frontlit, aby uatrakcyjnić przestrzeń biurową?

Co to jest płótno canvas?

Płótno kojarzy się z malarstwem, skąd więc druk na płótnie canvas? Ten materiał rzeczywiście imituje nośnik wykorzystywany przez malarzy, ma jednak dodatkową zaletę – jest znacznie bardziej trwały. Druk na canvas pozwala uzyskać głębię koloru oraz doskonałą jakość – zbliżoną do fotograficznej – a płócienna faktura nadaje artystycznego wyrazu. Grafika lub obraz wydrukowany na płótnie canvas prezentuje się niezwykle estetycznie i naturalnie. Dodatkową zaletą tego materiału jest odporność na wodę oraz promieniowanie UV. Druk na płótnie canvas daje możliwość wyboru wykończenia w wersji błyszczącej lub matowej. Tak przygotowana grafika może zdobić biuro po uprzednim nawinięciu na ramę lub bez niej np. jako tapeta.

Płótno canvas – gdzie sprawdzi się najlepiej?

Obraz do biura 

Surowe, nudne wnętrze biurowe wyposażone w podstawowe sprzęty nie jest miejscem, którym chce się chwalić przedsiębiorca. Dzisiejsze działy marketingu dwoją się i troją, aby odpowiednio zareklamować firmę na zewnątrz, ale i wewnątrz. Jednym z elementów jest odpowiednie przygotowanie biura, holu i sal konferencyjnych – tak aby były to miejsca w których ludzie chcą przebywać i które sprzyjają efektywnej pracy. Obrazy do biura to estetyczny dodatek, który można wykorzystać na wiele sposobów. Grafika może przedstawiać logo firmy i stanowić designerski drogowskaz dla klienta. Obraz może przedstawiać zespół, lub upamiętniać ważne wydarzenia z życia firmy – jest to świetny sposób na realizację strategii employer brandingowej a klientowi pokazuje wartości i kulturę firmy. Druk na canvas to także nietuzinkowy sposób na artystyczną wizualizację innowacyjnych produktów, którymi firma chce się pochwalić.

Druk na płótnie canvas –  zastosowania

Jako że jest to materiał dość uniwersalny, canvas można wykorzystywać także w innej formie. Zadrukowane płótno wykorzystasz jako tapetę na ścianę czy okleinę na meble i drzwi biurowe a nawet płaskie przedmioty!

Lokale i przestrzenie usługowe

Płótno canvas, ze względu na wspomnianą wcześniej odporność na wodę i promieniowanie UV, sprawdza się również jako ozdoba do lokali gastronomicznych czy ogródków restauracyjnych oraz innych lokali usługowych, w których klienci mają przyjemnie spędzić czas. Można na nim prezentować fotografie jak również przekaz typowo reklamowy.

Druk na tkaninie frontlit – lekkiej tkaninie syntetycznej

Na stronie wielkiformat.biz znajdziesz także specjalną tkaninę do do podświetleń 150g backlit/frontlit. Jej gładka powierzchnia dobrze rozprasza światło. Frontlit  jest idealny do druku jednostronnego i zwykle służy jako nośnik reklamy podświetlonej od strony aplikacji.  Ten materiał sprawdzi się dobrze do plakatów,  którymi możesz przyozdobić ścianę.  Frontlity można zgrzewać i łączyć, aby uzyskać większą powierzchnię reklamową. Jest to ich zdecydowana zaleta nad innymi materiałami.

Czym jest frontlit?

To popularna tkanina o strukturze siatki poliestrowej, pokryta PVC. Występuje w dwóch wersjach – powlekanej i laminowanej.

Druk na frontlit – zastosowania

Ze względu na znaczną odporność na warunki pogodowe i uszkodzenia mechaniczne frontlit często wykorzystywany jest w reklamie outdoorowej – jako reklamę umieszczoną na fasadzie budynku, bramie wjazdowej do biura lub jako flagę przed głównym wejściem do budynku,  w którym są także biura innych firm.

We wnętrzach druk na fronlit sprawdza się równie dobrze. Bardzo często możemy podziwiać go w przestrzeniach komercyjnych – w centrach handlowych, marketach wielkopowierzchniowych na targach i konferencjach. Wykorzystuje się go do przygotowania pojedynczych reklam, np. w formie roll-up czy całych systemów wystawienniczych. W samej przestrzeni biurowej przedsiębiorcy najczęściej wystawiają flagi i roll-upy oraz wieszają plakaty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.