Domy mediowe, które nazywane są także domami medialnymi, dostępne są również na polskim rynku. Jak można rozpoznać, że mamy do czynienia z dobrą organizacją tego rodzaju?
Aby reklama mogła być zaprezentowana w mediach masowych, na przykład w telewizji, prasie czy radiu, konieczne jest dokonanie tak zwanego zakupu mediów. Tym procesem zajmują się doświadczone agencje nazywane domami mediowymi czy domami medialnymi.
Czym jest dom mediowy?
Domami mediowymi nazywamy organizacje marketingowe, które zajmują się przede wszystkim planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach masowych takich jak prasa, radio i telewizja, ale również w Internecie.
Swoje początki domy mediowe mają w agencjach reklamowych, które początkowo zajmowały się zakupem kampanii reklamowych samodzielnie. Jednak w związku z rozwijającym się rynkiem reklamowym domy mediowe wyodrębniły się z agencji reklamowych i skupiły się prowadzeniu działań w ramach kupna kampanii w mediach masowych.
Główne zadania stojące przed domami mediowymi to przede wszystkim:
- planowanie kampanii reklamowych w mass mediach
- zakup kampanii reklamowych – czasu i przestrzeni reklamowej
- prowadzenie i dostarczanie reklamodawcom badan medialnych
- negocjacje cenowe z dostawcami czasu i przestrzeni reklamowej
Aktualnie na polskim rynku działa wiele domów mediowych. Jak zatem rozpoznać, że mamy do czynienia z dobrą agencją tego rodzaju?
Dobry dom mediowy – czyli jaki?
Przede wszystkim dobry dom mediowy powinien mieć doświadczenie, kontakty oraz powinien być rozpoznawalny. Jest on wtedy w stanie zapewnić swoim klientom dostęp do szerokiej gamy mass mediów, w których można prowadzić kampanie, a także może zaproponować im najbardziej korzystne warunki ich realizacji.
Do skorzystania ze swojej oferty zaprasza dom mediowy codemedia.pl posiadający wieloletnie doświadczenie w dziedzinie planowania i realizacji kampanii w mediach masowych, w tym także w Internecie.
Dokładne informacje o ofercie można znaleźć już teraz na stronie internetowej codemedia.pl.