Oprócz reklam multimedialnych warto skorzystać z powierzchni reklamowej w mieście. Tutaj szczególnie warto pomyśleć o reklamie wielkoformatowej, gdyż jest najlepiej widoczna i trafia do dużej ilości odbiorców, a wymaga tylko jednorazowego umieszczenia w wybranym miejscu.
Bilboardy reklamowe zwykle są też mniej podatne na zniszczenie niż np. zwykłe plakaty. Ulotki w dzisiejszych czasach są dobre głównie jako nośniki krótkich przekazów informacyjnych. Warto w ten sposób reklamować wszelkie wydarzenia, szkoły lub konkretne usługi. Trzeba jednak pamiętać, że duża część ulotek wyląduje zaraz w śmietniku, bo trafiają do przypadkowych osób.
Oprócz reklam multimedialnych warto skorzystać z powierzchni reklamowej w mieście. Tutaj szczególnie warto pomyśleć o reklamie wielkoformatowej, gdyż jest najlepiej widoczna i trafia do dużej ilości odbiorców, a wymaga tylko jednorazowego umieszczenia w wybranym miejscu. Bilboardy reklamowe zwykle są też mniej podatne na zniszczenie niż np. zwykłe plakaty. Ulotki w dzisiejszych czasach są dobre głównie jako nośniki krótkich przekazów informacyjnych. Warto w ten sposób reklamować wszelkie wydarzenia, szkoły lub konkretne usługi. Trzeba jednak pamiętać, że duża część ulotek wyląduje zaraz w śmietniku, bo trafiają do przypadkowych osób.
Część firm i specjalistów od reklamy stara się temu zapobiegać proponując zniżki, specjalne upominki albo dodatkowe atrakcje dla posiadacza ulotki. To wszystko jednak nie zapobiegać niszczeniu i wyrzucaniu części ulotek i plakatów. W przypadku bilboardu reklamowego odbiorcy zwykle nie mają bezpośredniego dostępu do nośnika. Jeżeli reklama nie będzie jawnie wzbudzała sprzeciwu obywateli (co zdarza się np. przy kampaniach wyborczych) raczej nikomu nie będzie się chciało angażować dodatkowych środków do jej niszczenia. W związku z tym przekaz na reklamie wielkoformatowej ma szansę przetrwać od początku do końca ekspozycji. Jest też odporniejszy od plakatów na działanie warunków pogodowych. Nawet jeżeli jednorazowy wydatek jest większy to ostatecznie jest to bardziej opłacalny sposób reklamowania produktów, usług i wydarzeń w przestrzeni miejskiej.
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę kilka czynników dodatkowych. Reklama musi trafiać do klienta. Oczywiście dobre przygotowanie reklamy jeżeli chodzi o hasło i grafikę należy do zespołu grafików i copywriterów, ale to reklamodawca musi zdecydować co będzie reklamował w danym miejscu. Zwłaszcza jeżeli produkt czy usługa nie interesują wszystkich (maszyny rolnicze, oprogramowanie dla adminów czy sprzęt medyczny). Wtedy trzeba dobrze przemyśleć gdzie będzie się znajdowało najwięcej przedstawicieli danego targetu. Reklama wielkoformatowa to duży wydatek. Niech się nie zmarnuje.
Więcej informacji na temat billboardów reklamowych, a także możliwość zlecenia kampanii outdoor, znajduje się na stronie https://www.znajdzreklame.pl